duminică, 4 decembrie 2011

JANDARMII DISPONIBILIZATI O DUC DIN CE IN CE MAI GREU


                            Nemulţumirea  disponibilizaţilor din MAI
        

      Stimati camarazi<< fără sânge în instalaţie>> am fost aruncati  afară din structurile MAI, ( Jandarmerie , Poliţie, Pompieri) , după ce am servit patria cu devotament, ne-am  respectat îndatoririle militare, am respectat jurământul militar, am respectat onoarea militară , haina militară , am fost în stradă pentru a veghea liniştea cetăţeanului,am apărat ordinea şi liniştea publică şi unde credeţi că am ajuns?
     Am ajuns să fim umiliţi , să fim trataţi cu dispreţ de către cei care ne conduc, să fim disponibilizaţi fără a se respecta vreun criteriu, şi mai ales fară a ni se respecta drepturile .  Nu mai vrem umilinţă, nu vrem să fim asistaţi social, vrem să ni se recunoască drepturile de militari întrucât ne-am făcut datoria cu credinţă , iar statul ne tratează ca pe ultimii ,, talibani  .
      Starea de spirit a oamenilor care au plecat  din sistem este extrem de negativă.    Sunt oameni care au  lucrat  15 sau 20 de ani în cadrul Jandarmeriei, Poliţiei, Pompierilor  şi care acum au fost daţi afară cu o
uşurinţă incredibilă.
      Aceşti oameni au familii, au obligaţii financiare, au rate şi nu ştim cum vor reuşi să se descurce de acum înainte, după ce şi-au pierdut serviciile.
      Vă daţi seama că sentimentul este de nemulţumire generală. 
      Şi dezamăgirea , se perpetuează şi în rândul lucrătorilor care rămân în sistem.  Aceştia aud tot felul de zvonuri despre reorganizări şi comasări care implică alte şi alte disponibilizări care din păcate sunt adevărate şi vor veni cât de repede. 
      Nimeni nu mai are siguranţa zilei de mâine
      Oricum, suntem convinsi că mulţi dintre cei care au fost daţi afară din 
sistem vor câştiga în instanţă !  - Cine va plăti atunci?
      Nu mai avem nici dreptul la o muncă decentă întrucât am fost catalogaţi
de către cei care ne conduc , ca fiind ,, beţivi, incompetenţi , piloşi şi fără sânge în instalaţie, ceea ce contravine cu realitatea întrucât la  trecerea în rezervă calificativele noastre  la evaluarea finală au fost de FB,
      Însă cu toate acestea am fost aruncaţi afară din sistemul militar   
unii având chiar cu  studii superioare si scoli militare.
            - Atunci de ce suntem catalogaţi aşa când realitatea este alta?
      Contractele noastre au fost unilateral şi ilegal denunţate, vrem să ni se recunoasca calitatea de militari în rezervă până la moarte , vrem ca cineva sa plătească pentru răul care ni s-a făcut nouă.
      Ne-au disponibilizat dar fără să aibă normele metodologice de aplicare a prevederilor din OG 54/2011, aceste norme apărând abia pe 13.10.2011 în MO, 14 .10.2011 AJOFM Argeş nu lucrează cu publicul iar pe 15.10.2011 expirau cele 30 zile de la trecerea în rezervă , astfel noi şi familiile noastre pe luna octombrie făcând foamea, mai rău fiindu-ne furată această lună din viaţă, fiind timp insuficient, pentru întocmirea dosarului de şomaj.
           Cine se face răspunzător că noi nu primim nici un fel de ajutor decât în decembrie , cu ce trăim dacă ultimii bani primiţi au fost pe 15.10.2011 .
 Oare cât mai putem îndura atâta umilinţă, oare mai avem putere să îndurăm atâta nedreptate, după ce am slujit cu credintă  si devotament aceasta tară
   Singura noastră soluţie ar fi să plecăm din ţară, dar simţul patriotic, respectul pentru strămoşii noştri, datoria faţă de glia străbună, unitatea familiei nu ne lasă. .





Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu